11/10/10

::11.11.10::

salam..
11.11..cantik kan nombor die....
hahaa sebenarnya nombor 2 tarikh aq check out dr kolej BURHANUDDIN HELMI untuk sem 1 sesi 2010/2011..

ingat balik::
hahah..sem ney aq stay single kat "flatlet"..
tmpat dia kat blkg blog laki...huhu
sebenarnya masa aq dok asrama dulu flatlet 2 la aq dok kutuk..mmg aq mntak sangat x dapat area 2...
tiba2 ms register hahahaha....tmpat yg aq x suka tu la jadi tmpat berlindung u aku..
tapi x pa sabarr...
bila dah lama2 best pulak....
banyak sebab dia:
-rmai kwan2 yg dapat blok dekat 2..
-bebas dr monyet..
-aman la...
hhhihhhi
bnyak bnda yg terjadi ms aq stay kt sini..
bnda yg paling kerap sx tertinggal kunci dlam blik..dah 4 kali kunci aq tertinggal..
masa 1 2 pagi2..aku ingat lg hari rabu..dah la ada kuliah pukul 8..huhuhuh pucat gak la masa tu sbb lecturer dia sharp ckit!!
last sx nasebla aku ada xroomate yang baek hati...dia pnjamkan aku baju,tudung...
pastu pen, kertas a4 2 lai..
hihihi aku p kuliah dgn serabut sx..haha la..dgn skaf x pkai...x taw...smpai ada yg perasan aku punya pnmpilan..hihihi
pastu kali ke 2 tu...aku kn mrah dgn fela...coz nyusahkan dia...
kali ke3 smua kunci tinggal dalam bilik...pnyelesaiannya pecah pintu...hhhuuh kn byar 30 kat office..aiyoo.duit lg..
kali ke4 kak aku yg tinggal..yang aq peliknya..kunci motor dia bawa p toilet..kunci blik x bw ....pelik2..
kira dah bnyak r duit aq mlabur kat office kbh 2..
ehmm.apa lg ah..
dah la...
esok 12.11 aq nk balik kg..xctednya nk jmpa org tersayang!!!

No comments: